De technologische (r)evolutie heeft een belangrijke invloed op je businessmodel en verkoopproces. Hoe kan je als KMO voordeel halen uit deze digitale transformatie?
Verkopen is vandaag de dag meer dan ooit een proces. Dat doe je door een aantal stappen te nemen, die je steeds dichter bij je (potentiële) klant brengen.
Dat op vandaag de manier van verkopen fundamenteel veranderd is, dringt duidelijk nog niet overal door. Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 70 % van het inkoopproces online ve...
Er wordt een ganse digitale weg afgelegd, voordat een potentiële klant finaal beslist te kopen. De manier van verkopen, of liever kopen, is drastisch veranderd....
Inbound marketing is een proces dat ervoor zorgt dat u goed en gemakkelijk gevonden wordt, u interessante informatie geeft en dat de klanten “vanzelf” naar u toekomen....
The Business Architect maakt gebruik van bestanden (zoals cookies) en andere technologieën om uw surfervaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website geeft u aan hiermee akkoord te gaan. Ik ga akkoord