-
BUSINESSMODELINNOVATIE…EEN ABSOLUTE NOODZAAK
Op 25/10/2016 organiseerde The Marketing Architect een workshop over businessmodelinnovatie bij Vlerick Gent.Lees meer -
BUSINESSMODEL…. als tool om te groeien
Gezien de snelle veranderingen in de manier van zaken doen, is het in vraag stellen van uw “Businessmodel” een verplichte oefening.Lees meer
-
8 redenen om uw businessmodel in vraag te stellen
Tal van veranderingen, waaronder vooral de toenemende digitalisering, zorgen ervoor dat vele bestaande businessmodellen onder druk komen te staan.Lees meer -
SEGMENTEREN DOELGROEP: KIES EN VOORAL…KEN UW KLANT!
Het kennen van uw klant is, op vandaag, veel belangrijker geworden. Door het internet zoeken de klanten zelf. Zorg ervoor dat je kan inspelen op zijn interessesLees meer -
GROEIMODEL ANSOFF: DE KRACHT VAN DE EENVOUD
Eén van de belangrijkste aspecten van uw businessmodel, is hoe u rendabele groei kan realiseren. Het Ansoff-model is, daarvoor het ideale tool.Lees meer -
10 TIPS voor het vinden van nieuwe klanten
De crisis en vooral het internet hebben de manier van aankopen grondig veranderd. Toch zweren heel wat bedrijven nog met de traditionele verkoopprocessen.Lees meer -
ZORG VANDAAG VOOR UW MARKETING VAN MORGEN
Een groot gedeelte van wat u denkt te weten over marketing is verkeerd. Technologische vooruitgang betekent dat de manier van verkopen kan en moet veranderen.Lees meer